Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Gyakran ismételt kérdések

Ha gondod támad a Santa Wars futtatásával, először olvasd át az itt szereplő gyakran ismételt kérdésekre adott válaszokat.

1.) Le szeretném tölteni a játékot, de a megadott letöltési címek egyike/mindegyike hibás, így nem tudok hozzájutni a játékhoz. Honnan tölthetném le?
A játékot több forrásból lehet letölteni, előfordulhat azonban, hogy a linkek valamelyike nem működik megfelelően. Kérlek, vedd fel a kapcsolatot a játék készítőjével a „Kapcsolatfelvétel” menüpont alatt található e-mail címen. A hiba javítása után egy válasz üzenetben értesít a letöltési linkek visszaállításáról.

2.) Windows 8 alatt játszok, néha előfordul, hogy a játék hibajelentéssel leáll. Mi lehet a gond?
Sajnos a Windows 8 operációs rendszert a Santa Wars nem tudja stabilan kezelni, ezért előfordulhat, hogy lefagy a játék. Ajánlott a Microsoft Directplay telepítése, és kompatibilitási beállítások használata.

3.) Játszhatok a Santa Warssal Linux operációs rendszereken?
A Santa Wars részei jelenleg nem támogatják a Linux rendszereket, és egyelőre nincs tervbe véve Linuxos változatok elkészítése.

4.) A játék nagyon lassan tölt be, szaggat, nem tudok játszani. Mi lehet a baj?
Győződj meg róla, hogy a számítógéped rendelkezik a játék által megkövetelt rendszerigénnyel. Ennek hiánya ugyanis gyakran vezet technikai gondokhoz. Ellenőrizd, hogy nincs-e esetleg szükség a számítógéped meghajtó programjának (driverének), vagy a DirectX verziójának frissítésére.

5.) Belépéskor a játék hibaüzenetet ír ki, miszerint hiányzik egy, a játék futtatáshoz szükséges összetevő. Mi ilyenkor a teendő?
Ilyen esetben mindenképpen újra kell telepíteni a programot, a telepítő visszaállítja a megsérült, vagy törlődött fájlt/fájlokat. Ha esetleg vannak képernyőmentéseid vagy játékállásaid, érdemes őket külön, kézileg kimásolnod, majd visszaállítanod a az újratelepítés után.

6.) Játékbeli hibát találtam! Mi a teendő?
A hiba részletes leírását küldd el a „Kapcsolatfelvétel” menüpont alatt megadott e-mail címre, lehetőleg csatolt képernyőmentéssel. A hibát a játék alkotója mihamarabb kijavítja. Amennyiben a hiba olyan nagy, hogy az akadályoz a játékmenetben, írd meg, hogy melyik részben, pályán, melyik fegyverrel és mennyi pontszámmal akadtál el. A hiba javítása után egy válaszüzenetben a játék készítője elküld neked egy működő mentett állást.

7.) Hová menti a játék a képernyőmentéseimet?
A játék közben készített képernyőképeket legkönnyebben a játék indítómenüjének, „Egyebek” gombjára kattintva, a „Képernyőmentések”-re kattintva érheted el. Ha kedved van hozzá, kézileg is kikeresheted a képeid, melyek a játék főkönyvtárában található „Kepernyomentesek” mappában kapnak helyet.

8.) Léteznek a játékhoz csalások?
Igen, a Santa Warsban használhatóak bizonyos titkos jelszavak, amelyek játékbeli előnyökhöz juttatnak. Ezekről azonban csak akkor szerezhetsz tudomást ha kitöltöd EZT a kérdőívet.

9.) A fenti válaszok egyike sem nyújt megoldást a gondomra, mit tehetek?
A kapcsolatfelvételhez megadott e-mail címre részletesen - lehetőség szerint képernyőmentéssel ábrázolva - írd meg a felmerült gondot. A beérkező kérdésekre a készítő 24 órán belül választ küld.